недеља, 26. фебруар 2012.

Stakleni okviri za slike

Ovi stakleni okviri su najpogodniji za stare crno bele fotografije koje vrlo lepo izgledaju okacene na zid. Staklo je ukraseno salvetnom tehnikom.Inace staklo se moze ukrasiti i pomocu specijalnih boja za staklo.Naravno ukoliko za to nemate vremena,najjednostavnije je da zalepite neke ukrasne slicice koje mozete naci u bilo kom casopisu.Salvetna tehnika je jako interesantna,nije mnogo komplikovana i potrebno je samo malo vezbe da bi ste je savladali.Od materijala je potrebno vise stvari koje je potrebno kupiti,ali ja sam posle duzeg citanja uspela da je savladam sa onim sto sam imala kod kuce.Umesto raznih lepkova,prajmera,tempera,akrilnih boja i lakova,ja sam koristila samo obican lepak za drvo.U nedostatku lepih salveta,iskoristila sam one koje sam imala jer sam bila radoznala kako ce da izgleda okvir.Uskoro ocekujem nove salvete,pa ce i radovi biti lepsi.
Evo kako izgledaju.



Нема коментара:

Постави коментар