четвртак, 15. март 2012.

CD sat

Ako imate stari CD koji vise nije za upotrebu, jedan od nacina kako da ga iskoristite je da napravite od njega sliku ili sat.Posto vec ima rupu,zgodno je da tu postavite satni mehanizam.Mozete ga bojiti,lepiti salvete, ukrasne papire,ili sta vam vec padne na pamet.
Ja sam se odlucila da napravim sat da bih isprobala takozvanu shabby chic tehniku koja zapravo daje starinski izgled predmetu. Nakon lepljenja salvete, obojila sam pozadinu u braon boju a onda parafinskom svecom crtala linije po toj boji onako bez nekog reda. Zatim sam preko nanela neku nijansu bele boje pomesane sa malo zute .Kada se osusilo, smirglom sam prelazila preko,jer tragovi parafina ne mogu da prime boju,pa se vrlo lako skine boja na mestima gde je prosla sveca.I tako sam dobila neku finu strukturu, gde se u tragovima vidi braon boja.Jako je zanimljivo mogu vam reci.Pokusajte na raznim malim predmetima dok ne uvidite sa kojim bojamavam se najvise svidja ova tehnika.


CD sat

Нема коментара:

Постави коментар