субота, 10. март 2012.

Ukrasne tegle

Od kako sam pocela da se bavim dekupazom,moja deca me stalno teraju da im nesto pravim kako bi i ona mogla da boje i igraju se sa salvetama.Tako su me terala da im napravim nesto na tegli.Tako sam pronasla one stare tegle od eurokrema sa poklopcima koje sam skinula,i napravili smo nesto u cemu ce cuvati bojice i flomastere.Posto su njih dvoje,morala sam da napravim dve-i to belu za devojcicu i plavu za decaka.Mogu vam reci da je jako korisna i za druge razne sitnice koje obicno guramo po fiokama.
Pre nanosenja salvete ili boja obavezno natapkati sundjerom mesavinu lepka za drvo,vode i bele tempere.Ovo se stavlja da bi se salveta bolje videla a i stedi vam unos bele akrilne boje kojom biste inace morali da prvo bojite.





Нема коментара:

Постави коментар