четвртак, 8. март 2012.

Dekupaz na kutiji

Dekupaz je moja omiljena tehnika koju primenjujem na svim stvarima koje nadjem.Najbolja stvar kod ove tehnike je sto se moze primeniti na skoro sve materijale:drvo,metal,stiropol,staklo pa cak i na plastici.
Ovu kutijicu sam napravila za moji kumu koju veoma volim,pa sam zato sa unutrasnje strane poklopca stavila njenu sliku sto je veoma iznenadilo jer je slikana pre par godina na decijem rodjendanu kod mene.Za dekupaz pored strpljenja,maste i spretnih ruku,su potrebni motivi koji se lepe na predmetu,lepak,lak,akrilne boje za dekupaz.Motivi se uzimaju iz novina,casopisa ali se meni najvise dopadaju salvete i crno bele fotografije.Ovo je hobi koji daje razne mogucnosti eksperimentisanja,pa zato inspiraciji nikad kraja.





Нема коментара:

Постави коментар