четвртак, 8. март 2012.

Ukrasna flasa

Ovu flasu sam radila salvetnom tehnikom,ali bez akrilnih boja.Flasa je od nekog viskija kome sam skinula dozer i nalepnice.Kad se radi sa staklom,mora da se pazi da nema necistoca na flasi koje treba odstraniti pranjem deterdzentom za sudove ili acetonom ako su ostaci od lepka.Posto je flasa providna,potrebno je naneti beli grunt kako bi se salveta videla kada se zalepi.Lakse je dodati pozadinu od akrilnih boja nego samo lepiti salvetu u sta sam se uverila licno.Ovde se mora paziti da beli grunt ne predje preko ivica isecenog motiva,pa sam zato morala da napravim isti oblik motiva od papira cime sam stitila ostatak flase.Nakon lakiranja samo je ostalo da kazemo ziveli!


Ociscena i oprana prazna flasa od viskija

Motiv sa salvete

Gotova flasa sa prednje strane

Pogled od pozadi

Нема коментара:

Постави коментар